Dün toplam 1-2 aylık domainlere sahip 5 sitem toplu ban yedi, saat 06 civarı..
Hangi kıstasa göre banladıgını malesef anlayabilmiş değilim, fakat adil olmadığı kesin google ın..
Hocam bu banı nerden anlıyacağım. Ayrıca çok saçma değilmi bu sistem ben özgün yazılarım site öyle spam değil çok çok saçma. Ben o kadar uğraştım. ama adsense reklamları halen sitede oy oy nereler gidem