madem sayılmıyor izin vermenin anlamı yok anladığım kadarıyla.
banlanma durumunda izin vermedim diye savunma hakkı doğar diye düşünüyorum.
bakalım tecrübeliler veya bundan dolayı ban yiyenler oldumu bilmiyorum?