Anladığım kadarıyla bir yazıyı yazdıktan bir süre sonra yazıyı düzenleyince eski yazı kalsın ancak o düzenlediğim yazı da farklı bir yazı olarak görünsün diyorsun değil mi? Eğer öyleyse öyle birşey yok diye biliyorum. Sadece aynı yazıyı kopyalarsın aynı isimle veya farklı bir isimle tekrardan yayınlarsın...