Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam, LG 'nin hangi modelini aldınız ? Yorum yaparsanız sevinirim.
sağol . 42lm640s aldım gayet iyi 3d film izlerken sıkıntı yok herşey rahat smart özellikli zaten tavsiye ederim.