kodu birde sayfa olarak oluştur. O zaman çalışıyorsa sidebar kısmında bir sorun vardır. şayet sayfa veya post olarak oluşturduğunda da çalışmıyorsa bilki kodda sorun vardır. Ben cahilim bu kadar teori üretebildim.