reklam dicem ayıp olcak

) her forumda enterasan adamlar var

)
Neyin reklamı? r10 dan gelecek 100 kişiye ihtiyacım yok sadece gerçekten temanın istenip istenmediğimi gözlemliyorum şuan yayınlamak için herkezin kurabileceği şekle getiriyorum.
Satacaksanız satın. Dağıtacaksanız dağıtın. Dağıtmak gönül işidir yok şöyle böyle yok tanıtım yazısı falan. Sizin yaptığınızın adı dağıtmak değil satmaktır. Dağıtmak karşılık beklenmeden yapılır.
Gereksiz muhabbete gerek yok. İsteyen tanıtım yazısını yapar temayı kullanır ve her istediğinde de teknik destek alır.