ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)

Bence %99.9999999 genetikdir. Arkadaşımın babasının boyu 2.05m annesi 1.95 çocuk 19 yaşında; 1.65-68 gibi birşeydi. Aradan bir yıl geçmeden yaklaşık 15 cm boyu uzadı. Aynı şekilde kardeşi de 18-19 yaşında bir anda uzadı.

Benim de dayımın boyu uzun heralde oradan geliyor.
Bu rakamları sallamadığınıza emin misiniz ?

Zira ormanda bir zürafa yavrusuyla arkadaşlık etmiş olabilirsiniz