ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)

Bence %99.9999999 genetikdir. Arkadaşımın babasının boyu 2.05m annesi 1.95 çocuk 19 yaşında; 1.65-68 gibi birşeydi. Aradan bir yıl geçmeden yaklaşık 15 cm boyu uzadı. Aynı şekilde kardeşi de 18-19 yaşında bir anda uzadı.

Benim de dayımın boyu uzun heralde oradan geliyor.
valla benim dayımda uzun hatta çocuklarıda uzun ama bana ordan gelmediği kesin 2-3 senedir 1.70te tıkılıp kaldım hiçmi uzamaz anlamadım

digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Körler ülkesinde tek gözü olan kraldır...
Ya komplekslerini yeneceksin, ya da kendine kısa boylulardan bir sosyal çevre kuracaksın.
Başka türlü mutlu olamazsın.
Kısa boylular bu durumu hırslanmaları ve başarılı olmaları ile kapatabilirler.
Uzun boylu olmak hayatta başarıyı garanti etmez.
Resmi kayıtlara göre bu ülkeyi kuran, orduları yöneten, yabancı devlet başkanlarını kendine hayran bırakan Mustafa Kemal Atatürk'ün boyu senden de kısaydı...
haklısınız. aslında ilerde uzarım heralde diye pek takmazdım ama baktım bi değişme olmuyor takıntı olmaya başladı. zamanla geçecek bu takıntı biliyorum tek isteğim fazla uzun sürmemesi