FaTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışmalar güzel gidiyor , yine birkaç önerim ve sorum olucak , sabah 2 $ dı neden 3$ a çektiniz rss imlemeyi , birde artık tl olarak girin paypalı hocam neden dolar ödüyoruz.
Yanlışınız var, sanırım veri tabanındaki kodlarda bir karışıklık oldu.2$ fiyatı...
Ama yakında 3$ dolar olacağını belirtmeliyim, rss imleme sırasında 1653 site var, sırf imlemelerinizde sorun yaşanmaması için otomatik imleme için ayrı server aldık.Commention ekibi hafta içi iş saatlerinde site onayları ve imleme kontrolleriyle ilgileniyor.

NS adreslerimiz değiştiriliyor, ne kadar sürer fikrim yok, kapalı olması durumuyla karşılaşırsanız sonra tekrar deneyin...