merhaba,
bu programı üye mail programı olarak değilde toplu mail programı olarak kullanma şansımız varmı ? Eğer varsa listedeki şifreleri ne olarak göreceğiz )) html gönderim destekliyormu ?
html gönderim destekliyor isterseniz mysql girdi yapabilirz isterseniz direk not defteri şeklinde isteğe göre uyarlamamız 1 saat sürüyor maksimum