Google'nin Adsense yardım bölümünde yenilen banların kesinlikle açılmayacağı ve ban yiyen hesabın sahibinin yeniden hesap açamayacağı ki açsa bile banlanacağı açıkca belirtilmiştir.Eğer sahte tık nedeniyle banlanmadıysanız itiraz edebilirsiniz aksi halde itirazlar kabul edilmemektedir. Geçmiş olsun arkadaşım
bende tık bile yoktu ban yedim 6 yıllık hesap 1 tek nepisirsem.net de ekliydi ondada bu 1 senedir ilgilenmediğim için çok aşırı bi hit yok günlük 2-3 tık geliyordu ona ban attı adamlar hiç uyarısız
site banlanmadı adsenseyi kapadılar ben geçen açtığım konudada dediğim gibi alkol kullanıyorlar kafalarına göre banlıyorlar sanırım gece 3-4-5 demeden