Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi İletişim Formu 7 eklentisi kurup ayarları yaptım.
Formun gönderilecek adresine hotmail adresimi, ikinci posta alanınada gmail adresimi girdim. Siteden formu gönder dediğimde bilgiler girdiğim mail adresine gelmiyor.
Sorun sizce ne olabilir?