Merhaba arkadaşlar;

        //Veritabanı Bağlanalım!
        MySqlConnection vtBaglan = new MySqlConnection("Server=localhost;database=uygulama;user=root;password=");
        MySqlCommand vtKomut = new MySqlCommand();
Form1 de bağlandığım veritabanı bağlantısını form2 de nasıl kullanabilirim?

veya tanımladığım bu fonksyonu form2 de kullanmam için ne gibi değişiklilikler yapmam lazım?
public void temizle() {
Şimdiden çok sağolun.