Merhaba arkadaşlar;
//Veritabanı Bağlanalım!
MySqlConnection vtBaglan = new MySqlConnection("Server=localhost;database=uygulama;user=root;password=");
MySqlCommand vtKomut = new MySqlCommand();Form1 de bağlandığım veritabanı bağlantısını form2 de nasıl kullanabilirim?
veya tanımladığım bu fonksyonu form2 de kullanmam için ne gibi değişiklilikler yapmam lazım?
public void temizle() {Şimdiden çok sağolun.