Buna boş uğraş bile denmez, hayalin hayali..

Sakın gaza gelip bizlen inatlaşma olur mu? Sen de bizim gibi düşünüyorsun ama itiraf edemiyorsun kendine. Benden de iyi piskolog olurmuş ha!