sokakta gördüğünüz çocuklara saldırtın, ısırtın. bu sayede köpeğiniz yeterli saldırganlığa ulaşır.
gerçi kangal, saldırganlık felan diyorsunuz. köydesiniz demek ki. koyunlarla dolaştıkça kendine gelir.
Sokakta gördüğünüz çocuklara saldırtın , ısırtın derken
Gangnam style yapa yapa karakola gitmesin dikkatli ve güzel örnekler verseniz iyi olur...
Ver Acıyı ver Acıyı. Ondan sonra koy Karanlık yere Sevgide göster arada Sadıklaşır
Jugger psikolojin niçin bozuk bilemiyorum fakat biraz daha mantıklı çağdaş "insan" olmaya davet ediyoruz seni genç kardeşim