PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim buralarda 1.1'den hiç vazgeçilmedi hocam. mahalleler arası ve ilçeler arası büyük KİT'ler olur burda. bunny bu kitlerin vazgeçilmezidir.

evet hocam var
bunny dediğiniz olay 1.6'da var?