evet hocam turkıyeden zıyaretcı gelmesın dıye ıstatıstıklerde gozukmesın ıstıyorum cunkı yararlı bır zıyaretcı kıtlesı degıl
Bir kaç yabancı forum buldum orada coğu yapamazsın, bazıları da yapabilirsin demiş bu yapabilirsin diyenlerin dediği şekilde yapılmıyor çünkü benim ekranımda öyle bir alan yok

Ama boş vaktimde bir araştıracağım