Hocam herhalde Türkiye'yi kopyacılar çoğaldı diye kapamak istiyorsunuz.

Doğrudan Türkiye'yi nasıl kaparız bilmiyorum (Bir araştırayım)
evet hocam turkıyeden zıyaretcı gelmesın dıye ıstatıstıklerde gozukmesın ıstıyorum cunkı yararlı bır zıyaretcı kıtlesı degıl