Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herhalde Türkiye'yi kopyacılar çoğaldı diye kapamak istiyorsunuz. Doğrudan Türkiye'yi nasıl kaparız bilmiyorum (Bir araştırayım)
evet hocam turkıyeden zıyaretcı gelmesın dıye ıstatıstıklerde gozukmesın ıstıyorum cunkı yararlı bır zıyaretcı kıtlesı degıl