Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyin 6 tane lisansı hocam istediğiniz kadar sitenizi imleyebiliyorsnuz zaten.
RSS imleme içindir, mesajda rss adreslerimi ekledim diyor zaten...