Ayrıca 2 yıldır Hemenal kullanıp şimdi bir başka sisteme geçen birisi olarak konuşuyorum;
* Hemenal sektörde kedisinden başkası yokmuş gibi kasıntılı davranır.
* Trafiğiniz yıl içerisinde kesinlikle yetmeyeceği için ek trafik almak isteyeceksiniz ve 1000 GB ye kadar her 1 GB için 2 USD sizden para talep edeceklerdir.
* İstediğiniz bir değişiklik vs olduğunda kendilerinden talepte bulunacaksınız, size çıkaracakları rakamlara hiç de hoş bakmayacaksınız.
* Sistemin V2 versiyonu pek çok ihtiyacı yarım bırakacağından sizi .net bir yazılıma geçirmek isteyecekler ve bunun için de çok ciddi bir rakam talep edeceklerdir.
Proticaret kullanmadığım ancak sadece inceleme fırsatı bulduğum için fazla yorum yapmayı tercih etmiyorum. Ama eğer bir para verecekseniz tercihinizin bugünün şartlarında Hemenal olmasını tavsiye etmem.
Dipnot: Kiğılı, Beymen, Tween, Efor ve daha pek çok kurumsal marka önce Hemenal'ı seçmiş ardından vazgeçerek başka firmalara yönelmişlerdir.