Merhaba arkadaşlar,

benim bir sitede tıklama sayısı normalde bukadar çok olmuyordu ama şuan sayfa to %3.5 fln tık sayısıda 61 acaba biri banlanmam için mi tıklıyor anlamadım. sizce bu durum sorun olur mu? yada bunun bir çözümü var mı?