Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Admin panelini sadece yönetici kullanacağı için şahşahalı bir şey yapmanıza hiç gerek yok, yeter ki işleyişi iyi olsun. Ayrıca arka planda onlarca javascript kodu çalışıyor bunların neler olduğunu biliyormusunuz ?