Admin panelini sadece yönetici kullanacağı için şahşahalı bir şey yapmanıza hiç gerek yok, yeter ki işleyişi iyi olsun. Ayrıca arka planda onlarca javascript kodu çalışıyor bunların neler olduğunu biliyormusunuz ?