Sosyalleşin hocam, mesela sabah erken kalkın arkadaşlarınızla kahvaltıya gidin oradan okula, okuldan çıkınca oturun bir kahve için, tavla veya okey oynayın akşam gelin 1-2 saat oturduktan sonra bilgisayarın başında zaten uykunuz gelecektir.
Akşamları okey veya tavla sürekli olmaz derseniz, bir akşam sinemaya gidin başka bir akşam halı saha maçına gidin, hafta sonları ilinizin veya ilçenizin takımının maçlarına gidin, bulunduğunuz bölgeye gelen ünlülerin söyleşilerine gidin, konsere gidin..
Kısacası sosyalleşin..
Not : Bunları üniversitede okuduğunuzu varsayarak yazdım.