neyine utaniyorsunuz ya omeri bu sene 1 macta izleyin bakin nasil oynuyor diye. her mac 10un uzerinde sayi ve ribaund aliyor. parasiz bir sekilde elinden kaciran eski takimi pismanlari oynuyor suan. Boyle sanssizliklar tabiki olur. bi gece uykudan feragat edip izlenilesi bir oyuncu. 1 trabzon 2 houston

nba bunu anasayfasindann ozel olarak paylasiyor en fazla ribaund alan mac basina 3. isim http://www.nba.com/advancedstats/pla...01213;season=r