1-2 haftalığına bilgisayardan uzaklaşıp kendimi toparlamak istiyom bilgisayar başında takılmaktan sıkıldım hiç içimden gelmiyo oturup birşeyler yapmak. kalkıyorum tv açıyorum falan en fazla 1-2 saat izliyorum sonra tekrar bilgisayar başına geçiyorum.
Şöyle ev içerisinde zaman geçirecek fikirleri olan var mı ? aklımda kitap okumak var ama başka fikirleri olan varsa onları da değerlendireyim diyorum.