LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım hoşuma gidiyordu açıkçası, beklemezdim böyle olumsuz bir eleştiri renkler hakkında

Teşekkürler yorum için, değerlendireceğim boş bir zamanımda.
belki de 13 saattir pc başında durmanın etkisi de olabilir, yanlış anlamayın beni. sarı-beyaz kastı birden