sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
renkler çok kötü, hemen kapatmak zorunda kaldım kusura bakmayınız. acil düzenlemeniz gerekecek
Tasarım hoşuma gidiyordu açıkçası, beklemezdim böyle olumsuz bir eleştiri renkler hakkında

Teşekkürler yorum için, değerlendireceğim boş bir zamanımda.