Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bir soruda ben sorayım, liseyi açıktan okuyorum. 2 yıl nedensiz tecil diye birşey duydum bu konu hakkında bilgisi olan varmı?
Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylendi mi bilmiyorum ama lise bittikten sonra istenirse 2 yıl erteleme hakkı vardı. Bir değişiklik olmadıysa bu şekilde erteletebilirsiniz. Yine de en doğru bilgiyi askerlik şubeleri verecektir.
Kardesim tecil ettirdi gecen sene lise diplomasi ile 2 yil askerligini.. Bende 2 yillik myo diplomam ile 2 yil askerlik tecil ettirdim aklinizda bulunsun..