Üstad diyoruz artık
Bi de ben org sevmem, net sevmem diye nağme yakıyorsun

Gözümden düştün şimdi. O yüzden tekrar değer kazanman için bu net'lere, org'lara el koyayım ben
Şehir koleksiyonu yapılıyor anlaşılan

Hayırlı olsun.
Kaliteli alan adları hayırlı olsun.
Abi konya buluşmasından sonra patlama yaptın be

helal olsun valla
haaaahhh bir illere sarmadığın kalmıştı ona da sar da tam olsun

çok güzel domainler abi
Hayırlı olsun uğur abi.. Kaliteli domainler yakışır sana
büyük düşünen abim benim helal olsun !
umarım daha güzel domainler alarak işinde büyüyebilirsin. böyle domainlerin de yabancılarda bulunmasından ziyade bizlerde olması sevindirici. Hayırlı olsun.
adam king
banada domain lazım pm attım
Hayırlı olsun üstadım. İsim, şehir... kategorilerindeki jenerik alan adlarını kuruttun. Sırada ne var acaba... Hayvan mı?
isim bitki sehir hayvan oynanabiliriz sizin domainler ile
güzel domainler tebrikler
Görüşleriniz ve güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyorum.