Söylendi mi bilmiyorum ama lise bittikten sonra istenirse 2 yıl erteleme hakkı vardı. Bir değişiklik olmadıysa bu şekilde erteletebilirsiniz. Yine de en doğru bilgiyi askerlik şubeleri verecektir.