olay yeri ukrayna,

bir telefon mağazasına girdim nokia şarj aleti alacaktım. sordum işte şu model için şarj aleti kaç para diye...

kadın : 40 grivna
ben : orjinalimi ?
kadın : evet
ben : (sahtesinin daha ucuza olacağını ümit ederek) sahtesi kaç para ?
kadın : o da 40 grivna.
ben : hmmm orjinalini alayım o zaman.

böyle saçma bir alışverişim olmuştu.