Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hemen pat diye askere almazlar korkma bizde bu yollar dan geçtik.. Kaydını sildirirsen üniv. zaten geri diplomanı veriyor bende sildirmiştim o diploma ile lise diploması ile 2yada3 yıl tecil ediliyor gidince askerlik şubesi bilgi verir zaten şuan da yaşın küçük zaten kendini kasmana korkmana gerek yok..