Tamam da bu işi kaç kişi yapmayı planlıyorsun? Ayrıca sana oluşacak sorunları yazayım.
1.Herkes domaini üstüne almak ister.
2.Herkes ödemenin kendine yatmasını ve kendinin dağıtmasını ister.
3.Kim ne görevi yapacak?
4.Birisi ayrılmak istediğinde ne olacak?
Bunların hepsi sorun teşkil edecektir. Bu işi en fazla 2 kişi yapman daha mantıklıdır. Çünkü büyüklerimizin bir sözü vardır üzerinize alınmayınız lütfen...
Nerede çokluk, orada muz