Konu
Ben diyorum kii
27-11-2012, 22:37:31
#2
_KHaN_
Ortak siteyi kaç kişi açacak hacım? Ödeme gelince nasıl paylaşılacak çok sorun çıkar. Ayrıca siteyi kim üstüne alacak? Bu iş baya rayından çıkar gibi geliyor bana.