Konular da (1. mesajlar) aynı zamanda mesaj olarak geçtiği için, otomatik olarak diğer mesajların silinip bunların bırakılması mümkün değil gibi. Elle yapılır tabi o ayrı...
Bir kaç yıl önce arkadaşlarla elle yapmıştık. Otomatik bir yolu, kodu varsa öğrenmek güzel olur. Cevapları takip edeceğim ben de.