Türkiye'de çok reklam yapıyorlar. Dünya'da durum böyle değil. Ancak ne olursa olsun pr7 bence az bile. Ben yandex'ten hoşlanmıyorum ama yinede kabul etmeliyiz kaliteli bir ara motoru.