NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tk kullananların vay haline. Bukadar dengesiz bir şirket görmedim ben.
katılıyorum ama hosting firmamdaki mt2 vds lere bedava vercem :d
ondan lzm