SiberPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karar mercisi sizmişsiniz gibi yazdınız.
soruyu gayet açık şekilde yazdım. daha nekadar açılabilir bilmiyorum.
Soruyu sorduğun ben isem dolaylı yoldan karar mercisi de benim, şikayeti neden soruyorsun birilerini şikayet edeceksen cevap vermem kimseninde vermesini istemem ekmeğine mani olmayın kimsenin, ha kendin alacaksındır bunu ederlermi diye sorarsan orada belirtirsin. Belirtmezsen efelenme ile üste çıkamazsın soruna yanıt da bulamazsın hadi kolay gelsin sana.