EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet etme derken? sizin bu konudaki amacınızı bi söyleyin bakalım bizde ona göre cevap veririz.
karar mercisi sizmişsiniz gibi yazdınız.
soruyu gayet açık şekilde yazdım. daha nekadar açılabilir bilmiyorum.