Öncelikle garantinin hiç bir işe yaramadığını söyleyebilirim. 1 yıldır 4s kullanıyorum ve çevremde kullanan çokca mevcut. Hiç birinin ben dahil garanti kapısına gittiğini görmedim. Üstüne biraz daha ekleyip 5 almak daha mantıklı.