Zzzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyle valla. ama mac baska hocam ya. bundan sonra windows kullanamiyorsun diyorlar. ama ben alisamadim gitti velete. asus ultrabook filan alacagim
satarsanız asus n56vz düşünün derim. güzel cihaz hayırlı satışlar