Hayırlı olsun, bir iki sorum ve önerim var,

Oyuncu kaçarsa yada çıkarsa puan cezası alıyor mu,
Oyuncu kaçtığında bot devreye giriyor mu,
Masa yöneticisi atma yetkisi oylama yetkisi bulunuyor mu,


Birde grafikleri değiştirseniz sanki çok eski geldi bana. Ayrıca videoda oyun oynama ekranları yok.

Kolay gelsin.