Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler ben bir kaç yorum daha yapayım size geri dönüş yaparsınız
tamam olur hocam.

Not: bu mesajdan sonra yorum yaptığımız nickleri yazalım karışıklık olmasın.