byyakamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar herkesin emeğine saygım var ama aynası iştir kişinin biz temiz iş yapanın her zaman hakkını fazlası ile ödemiş insanız. ws de beni birçok kişi bilir ancak r10 da yeniyim. işi yapmak isteyen arkadaş bilgilerini pm atsın işe başlayalım. iyi akşamlar.
Güvenen arkadaşlar olur mu bilmem ama ben böyle birçok iş yaptım ve hep parasında oyalayanlar oldu hocam Yanlış anlamayın ama benim gibi düşünen çoktur diye düşünüyorum. Genede yapan kişiye kalmış..