arkadaşlar herkesin emeğine saygım var ama aynası iştir kişinin biz temiz iş yapanın her zaman hakkını fazlası ile ödemiş insanız. ws de beni birçok kişi bilir ancak r10 da yeniyim. işi yapmak isteyen arkadaş bilgilerini pm atsın işe başlayalım. iyi akşamlar.