Demin bilgisayara bende yükledim. Hata vermiyor ama teknik ekibinle görüş diyince direk oyundan atıyor. Yabancı forumlarada baktım iş Skidrowda bitiyor. FM ile anlaştı fix kürek yapmayacak diyorlar ama hayırlısı.