e-destek paneli üzerinde dns zone servisini açıp sunucu ipsini girdim. 5 adet kayıt oluşturdu. 4'ü A bir tanesi de MX - 10 kaydı.
özel name server oluşturma kısmından da iki adet ns1 ns2 girdim ikisine de aynı sunucu ipsini girdim. bu kadar yeterli oluyor mu?
sunucu tarafında birşey yapmam gerekmiyor mu?