CybeRCodeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisans-satisi/

Hocam buraya açacaktınız konuyu.
sitede script kategorisini görünce buraya açtım kusura bakmayın öbür kategoriyi görmemiştim valla
Uyardığın için teşşekürler kardeşim