hmmm özgün demedim ben zaten ama demekki tamam özgün değilsin ama bari çaktırma diyolar
Onun bir çağresine bakayım ben artık oyunların swf si hep botların aldığı yerlerde onlarıda kendi sunucuma çekmem gerekir mi yoksa resimler yeterli olurmu acaba
Bu aslında sizin sitenin özgün olmamasından değil oyunskorun tanınmış olmasından kaynaklanıyor biraz hocam
Resimler dahi oyunskor veya herhangi bir siteden olabilir o bir sorun teşkil etmez. Bakın hocam
http://support.google.com/adsense/bi...r&answer=48182 adresinde çok güzel bir makale var, baştan aşağıya adım adım giderek siteniz üzerinde uygulayın, doğru şekilde yapıp gerekli emeği verirseniz onay almamanız mümkün değil.