merhaba arkadaslar,

Bir hevesle aldigim ama firsatim olmadi icin ogrenemedigim gitari satiyorum.

Hic kullanilmadi 120 tlye almistim gecen yaz.markasi d_guitar.

Kargo aliciya aittir.
Misli.coma odeme aliyorum